Verzenden en leveren
​
Verzending kan op 3 manieren gebeuren:
- Ophaling in het atelier in Berlaar na afspraak. Duid bij je bestelling 'Ophalen' aan. Na afronden van de betaling/afwerken van je bestelling neemt Apella Knits contact met je op om een moment van afhalen af te spreken
- Levering via bPost in België (€ 5,70). Bij deze optie wordt je pakketje geleverd op het aangegeven adres.
- Levering via bPost in een afhaalpunt (€ 4,70). Na afronden van de betaling/afwerken van je bestelling neemt Apella Knits contact met je op om een bPost afhaalpunt af te spreken waar je pakket geleverd mag worden.
Bij een aankoopbedrag vanaf € 100,00 is levering in België gratis.
Wil je graag een bestelling plaatsen vanuit een ander land? Neem dan even contact op via apella.knits@gmail.com
​
Producten op voorraad worden op dinsdag en donderdag verstuurd. Bestellingen die zaterdag t.em. maandag afgerond worden, worden op dinsdag verzonden, bestellingen die van dinsdag t.e.m. donderdag afgerond worden, worden verzonden op vrijdag. Heb je je product dringend nodig neem dan even contact op.
Wanneer je pakket klaargemaakt is voor verzenden, ontvang je via email een track & trace code.
De levertermijn bedraagt vanaf het moment van afgifte aan bPost 2 à 3 werkdagen. Apella Knits is niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen bij het uiteindelijke leveren.
Apella Knits is niet aansprakelijk voor verlies, beschadiging of diefstal tijdens de verzending.
Producten die via pre-order besteld worden, worden verzonden volgens de vermelde leverperiode op de website. Indien deze periode meer dan 14 dagen vertraging oploopt, neemt Apella Knits contact op met de consument. De consument heeft dan het recht om de bestelling te annuleren en een terugbetaling te vragen, zolang het product nog niet verzonden is naar de consument.
​